چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم

حوزه/ مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم گفت: نقد دلسوزانه وظیفه رسانه‌ها است، اما نقد با تخریب متفاوت است و تخریب موجب تفرقه میان ارکان مدیریت جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فخرالدین یوسف‌پور در دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قم با دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم و برخی از مدیران شهری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: شهردار قم همیشه پیگیر امور شهر قم بدون توجه به حاشیه‌ها هستند و این‌یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه نقد دلسوزانه وظیفه رسانه‌ها و پاسخگویی به این نقد نیز وظیفه مدیران است، افزود: اما گاهی اوقات برخی از اصحاب رسانه نقدهای تند و گاهی تخریب‌هایی انجام دادند که شکیبایی خوبی در مدیریت شهری نسبت به این مسائل وجود دارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم با بیان اینکه این مجموعه قدردان تلاش‌های شهردار قم برای گره‌گشایی از مسائل خانه مطبوعات با روحیه باز و پیگیرانه است، خاطرنشان کرد: تنها مجموعه‌ای که هر زمان خانه مطبوعات با مشکل مواجه شد با روحیه‌ای مناسب و در حد توان به خانه کمک کرد شهرداری بود.

یوسف‌پور مطرح کرد: یکی از مشکلات اصلی که در خانه مطبوعات وجود دارد بحث درآمد پایدار خانه مطبوعات است، یک داستان پرغصه برای خانه مطبوعات که قطعاً با بررسی پیشنهادات می‌توان به یک مدل و نتیجه مناسبی در این زمینه رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha